Пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.


Войти
Расширенный поиск  
Страниц: [1]   Вниз

Автор Тема: Согласие отцов  (Прочитано 165 раз)

0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 032
  • Вероисповедание:
    Православный
  • В Дмитриевском храме
    • WWW
Согласие отцов
: 22.11.2016, 08:36:46
Быт.30.22-34. Согласие отцов

быт30:22 Помяну же Бог рахиль, и услыша ю Бог, и отверзе утробу ея:
быт30:23 и заченши, роди иакову сына. И рече рахиль: отя Бог укоризну мою.
быт30:24 И нарече имя ему иосиф, глаголющи: да придаст ми Бог сына другаго.
быт30:25 Бысть же яко роди рахиль иосифа, рече иаков лавану: отпусти мя, да иду на место мое и в землю мою:
быт30:26 отдаждь ми жены моя и дети моя, ихже ради работах тебе, да отиду: ты бо веси работу, юже работах ти.
быт30:27 Рече же ему лаван: аще обретох благодать пред тобою: усмотрих бо, яко благослови мя Бог пришествием твоим:
быт30:28 раздели мзду свою у мене, и дам ти.
быт30:29 Рече же иаков: ты веси, яже работах тебе, и колико бе скота твоего у мене:
быт30:30 мало бо бе елико твоего у мене и возрасте во множество: и благослови тя Господь пришествием моим: ныне убо когда сотворю и аз себе дом?
быт30:31 И рече к нему лаван: что ти дам? Рече же ему иаков: не даси ми ничтоже: аще сотвориши ми глагол сей, паки пасти имам овцы твоя, и сохраню:
быт30:32 оыди вся овцы твоя ныне и разлучи оттуду всякую овцу пелесую во овцах, и всяку беловатую и пеструю в козах, будет ми мзда (и будет мое):
быт30:33 и послушает мене правда моя во утрешний день, яко есть мзда моя пред тобою: все еже аще не будет пестро и беловатое в козах, и пелесо во овцах, за украденое будет мною.
быт30:34 Рече же ему лаван: буди по словеси твоему.


*

Всякий христианин (иаков) непременно проходит период ученичества.

Или у живого учителя или по книгам.

Приобретает от своего учителя навык делания (лия) и навык созерцания (рахиль).

Учится не только мнениям учителя, но жизни по этим мнениям (пасет его скот).

Ученичество продолжается до того момента, пока христианин не родит в себе живое общение со Святым Духом (иосиф).

После этого он непременно увлекается Духом в землю личного общения с Богом (бысть же яко роди рахиль иосифа, рече иаков лавану: отпусти мя, да иду на место мое и в землю мою).

Ничего не полагает своим, кроме навыков делания, созерцания и добродетели (отдаждь ми жены моя и дети моя, ихже ради работах тебе, да отиду).

Настоящий духовный учитель бывает рад, когда его ученик  устраивает свой дом по его мнениям и нравам (рече же ему лаван: аще обретох благодать пред тобою: усмотрих бо, яко благослови мя Бог пришествием твоим: раздели мзду свою у мене, и дам ти).

Водимый Святым Духом ученик не довольствуется учением своего учителя, но оставив неизменным в нем все то, что светло, ясно и премудро (всякую овцу пелесую во овцах, и всяку беловатую и пеструю в козах), полагает своим долгом продолжить веру учителя и сделать ясным и светлым и премудрым то в его учении, что не ясно и не светло и не премудро.

Именно в таком поведении учителя и ученика полагаю согласие отцов.

**
« Последнее редактирование: 22.11.2016, 08:38:18 от иеромонах Дионисий »
Записан
Богу нашему слава. Аминь.
Страниц: [1]   Вверх
 

Страница сгенерирована за 0.132 секунд. Запросов: 18.



Рейтинг@Mail.ru

Поддержка сайта - Кинетика