Пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.


Войти
Расширенный поиск  


Уважаемые форумчане!

7 декабря наш Форум прекратит свою работу.

Позаботьтесь скопировать то, что Вам может быть полезно и интересно (сделать это можно при помощи функции "Печать" самого Форума рядом с "Ответ", "Уведомлять" и пр.).

Страниц: 1 ... 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 ... 103   Вниз

Автор Тема: Размышления иеромонаха Дионисия  (Прочитано 99708 раз)

0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 561
  • Вероисповедание:
    Православный христианин
  • В Дмитриевском храме
    • WWW

пс76:15 Ты еси Бог творяй чудеса: сказал еси в людех силу твою,
пс76:16 избавил еси мышцею твоею люди твоя, сыны иаковли и иосифовы.

*

Божественные действия выходят из обычного порядка вещей (чудеса).

Видят их не все, но те, кто упражняется в добродетели (сыны иаковли и иосифовы).

Видят (понимают) божественную силу и то, как она избавляет их.

*

Божественная добродетель является в попечении о самом себе (сыны иаковли) и о других (и иосифовы).

**
Записан
Богу нашему слава. Аминь.

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 561
  • Вероисповедание:
    Православный христианин
  • В Дмитриевском храме
    • WWW
пс76:17 Видеша тя воды, Боже, видеша тя воды и убояшася: смятошася бездны.

*

Вода есть образ творческой силы, как напаяющая «действия»

Человек может творить, потому его можно назвать «водой», а множество людей «водами»

Люди, которые понимают полезность послушания Богу, бывают (становятся) Ему послушны (видеша тя воды и убояшася).

Те же, которые любят произвол (бездны), бывают смущены (смятошася).

*

Человек одновременно и целый (в духе) и из частей (помышлений).

*

Если какие-то помышления смущают нас, то это потому, что мы в чем-то не ограничены в своем произволе.

Если хотим избавиться от смущения, то следует себя изменить (убояться).

**
« Последнее редактирование: 29.01.2018, 14:32:34 от иеромонах Дионисий »
Записан
Богу нашему слава. Аминь.

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 561
  • Вероисповедание:
    Православный христианин
  • В Дмитриевском храме
    • WWW

пс76:18 Множество шума вод: глас даша облацы, ибо стрелы твоя преходят.

*

В мире является множество возмущающих дел и обстоятельств (шум вод), через которые следует пройти подвизающимся в божественном (стрелы твоя).

Божественный промысел предлагает каждому подвижнику необходимое (из имеющегося) для спасения (глас даша облацы).

**
Записан
Богу нашему слава. Аминь.

Yelka

  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 7 305
  • Вероисповедание:
    православная христианка
  • Елена
Спасибо.

Много раз читала этот псалом а тут открылась новая глубина.

Наверно так видеть можно только из "затвора". Имею в виду взаимодействие с текстом не по логике обычных житейских рассуждений, а из особого места уединения с Богом.
« Последнее редактирование: 29.01.2018, 21:43:08 от Yelka »
Записан

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 561
  • Вероисповедание:
    Православный христианин
  • В Дмитриевском храме
    • WWW
Быт.1. Размышления о начинаниях

пс76:12 Помянух дела Господня: яко помяну от начала чудеса твоя,
пс76:13 и поучуся во всех делех твоих, и в начинаниих твоих поглумлюся.


*

Если Давид полагал полезным размышлять о божественных начинаниях, то, думаю, это будет полезно и мне.

**

быт1:1 В начале сотвори Бог небо и землю.

*

Имя «бог», думаю, может означать «богатить», «жечь», «бежать»

Бесконечно (бежать) совершенствовать (богатить) в святости (жечь).

Себя и человека (свой образ и подобие).

*

Божественные вещи сотворены не вообще, но к нам.

Мы сотворены по образу и подобию, а потому  они тоже есть образы и подобия: «Отверзу в притчах уста моя»

Именно в таком смысле, думаю, следует понимать сотворенные вещи.

*

Небо всегда над нами, а по земле мы ходим.

Первое есть некоторый образ того, какими мы можем (должны) быть, а второе образ того, какие мы есть.

*

Всякий раз, когда мы вспомним об этом (в начале), следует поразмышлять о том, какие мы есть, и о том, какими мы можем стать.

**
Записан
Богу нашему слава. Аминь.

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 561
  • Вероисповедание:
    Православный христианин
  • В Дмитриевском храме
    • WWW

быт1:2 Земля же бе невидима и неустроена, и тма верху бездны, и Дух Божий ношашеся верху воды.

*

Обычно человек считает себя хорошим, не видит, что в нем не устроено (земля же бе невидима и неустроена), а потому не знает о чем следует позаботиться (и тма над бездною).

Бог помогает увидеть необходимое (и Дух Божий ношашеся над водой).

**
Записан
Богу нашему слава. Аминь.

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 561
  • Вероисповедание:
    Православный христианин
  • В Дмитриевском храме
    • WWW

Бог помогает увидеть необходимое (и Дух Божий ношашеся над водой).


В каждом божественном действии присутствуют Отец, Сын и Дух.

Благоволение (Отец), разумность (Сын) и совершенство полноты (Святой Дух).

**
Записан
Богу нашему слава. Аминь.

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 561
  • Вероисповедание:
    Православный христианин
  • В Дмитриевском храме
    • WWW

быт1:3 И рече Бог: да будет свет. И бысть свет.
быт1:4 И виде Бог свет, яко добро, и разлучи Бог между светом и между тмою.
быт1:5 И нарече Бог свет день, а тму нарече нощь. И бысть вечер, и бысть утро, день един.


*

Бог определяет свое действие светом (да будет свет), и оно таким бывает (и бысть свет).

Хорошо, когда человек видит божественные действия и их смыслы (яко добро), а если кто-то не видит, то сам виноват в этом потому, что «разлучи Бог между светом и между тмою»

Пользу видения божественных действий можно понять из сравнения видения днем и ночью (и нарече Бог свет день, а тму нарече нощь).

Хорошо не только видеть божественные действия, но и возрастать в этом видении (и бысть вечер, и бысть утро, день един).

**
Записан
Богу нашему слава. Аминь.

Владимир 7

  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 267
  • Вероисповедание:
    Православный






Имя «бог», думаю, может означать «богатить», «жечь», «бежать»

Бесконечно (бежать) совершенствовать (богатить) в святости (жечь).

 Себя и человека (свой образ и подобие).

 А разве Бог может совершенствовать себя?  Хотя.. Бог ведь может всё.
Записан
Никто не благ, как только один Бог.
Мф. 19:17

Yelka

  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 7 305
  • Вероисповедание:
    православная христианка
  • Елена

быт10:21 И симу родися и тому, отцу всех сынов еверовых, брату иафефа старейшаго.
быт10:22 Сынове симовы: елам и ассур, и арфаксад и луд, и арам и каинан.



Ошибка в неосторожном уклонении от направления "арфаксад"

**

А что такое "направление арфаксад"? (а заодно и все остальные направления, на которые указывают имена сыновей Сима...)

В Библейской Энциклопедии Брокгауза про Арфаксада сказано, что о значении его имени ничего точно не известно.
Записан

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 561
  • Вероисповедание:
    Православный христианин
  • В Дмитриевском храме
    • WWW
А что такое "направление арфаксад"? (а заодно и все остальные направления, на которые указывают имена сыновей Сима...)

В Библейской Энциклопедии Брокгауза про Арфаксада сказано, что о значении его имени ничего точно не известно.

В данном конкретном случае речь идет о смысле имени "просто"

Андрей Федоров абсолютизирует его.

Я же хотел сказать, что вещь может быть видима простой или сложной в зависимости от тонкости (разумного) зрения субъекта.

Имя арфаксад (предел халдеев), думаю, указывает на то, что имя (сим) используется прежде всего для того, чтобы отличать одну вещь от других.

*

Если твердо закрепить имя за вещью (елам = твердое, укрепленное место), например, полагая наименованием сущности, то можно ввести себя в заблуждение (ассур = чернота).

Например, вещь, которую называем человеком, часто (почти всегда после грехопадения) не есть собственно "человек"

Теперь взгляни с этой точки зрения на философские построения.

*

Думаю, именно поэтому отцы предпочитали в соборных определениях негативные определения типа "неслитно и нераздельно", что позволяло им изображать словами тонкое (луд) и высокое (арам).

**
Записан
Богу нашему слава. Аминь.

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 561
  • Вероисповедание:
    Православный христианин
  • В Дмитриевском храме
    • WWW
У некоторых подвижников бывает проблема недостатка "духовной силы"  Подумал, что в этом случае хорошо утвердиться в силе Церкви через чтение Помянника.

Предлагаю, как мне кажется, подходящий текст.


Помянник

Помяни, Господи Иисусе Христе Боже наш, милости и щедроты твоя от века сущыя, ихже ради и вочеловечился еси, и распятие и смерть спасения ради право в Тя верующих претерпети изволил еси: и воскрес из мертвых, вознеслся еси на небеса, и седиши одесную Бога Отца, и призираеши на смиренные мольбы, всем сердцем призывающим Тя, приклони ухо Твое, и услыши смиренное моление мене непотребного раба Твоего, в воню благоухания духовного Тебе за вся люди Твоя приносящего.

*

И в первых помяни Церковь Твою святую, соборную и апостольскую, юже снабдел еси честною своею кровию, и утверди, укрепи, и разшири, умножи, умири, и непреобориму адовы враты во веки сохрани: раздирания церквей утиши, шатания языческая угаси, и ересей востания скоро разори и искорени, и в ничтоже силою Святаго Твоего Духа обрати.

*

Спаси Господи, и помилуй святейшие патриархи православныя, великого господина и отца нашего ..., святейшего патриарха московского и всея Руси, и Господина нашего высокопреосвященнейшего …, митрополита Ярославского и Ростовского и святые обители сея священноархимандрита, иереи же и диаконы, и весь причет церковный, яже поставил еси пасти словесное Твое стадо: и молитвами их помилуй, и спаси мя грешнаго.

*

Спаси, Господи, и помилуй богохранимую страну нашу и православные люди ея, во отечестве  и в рассеянии сущыя, страну сию и власти ея, огради миром их и глаголи мирная и благая в сердцах их о Церкви Твоей святей и о всех людех Твоих: да и мы в тишине их тихое и безмолвное житие поживем во правоверии, и во всяком благочестии и чистоте.

*

Спаси, Господи, и помилуй отца нашего игумена ... со всею братиею, и молитвами их и мене окаянного помилуй.

*

Спаси, Господи, и помилуй отца моего духовного ..., и святыми его молитвами, прости моя согрешения.

*

Спаси, Господи, и помилуй вся служащыя в трудех, во святей обители сей братию нашу: рукодельныя же и мирския работники, и земледельцы монастыря сего, и вся христианы.

*

Спаси, Господи, и помилуй родители моя, ..., и братию, и сестры, и сродники моя по плоти, и вся ближния рода моего, и други, и даруй им мирная Твоя и премирная благая.

*

Спаси, Господи, и помилуй во святогорских монастырях, и в российских, и во иных местех живущыя и пребывающыя отцы и братию нашу, и сестры, и молитвами их помилуй и мене грешнаго.

*

Спаси, Господи, и помилуй по множеству щедрот Твоих вся священноиноки, иноки же и инокини, и вся в девстве же  и благоговении и постничестве живущыя в монастырех, в пустынях, в пещерах, горах, столпех, затворех, разселинах каменных, островех же морских, и на всяком месте владычества Твоего праверно живущыя, и благочестно служащыя Ти, и молящыяся Тебе: облегчи им тяготу, и утеши их скорбь, и к подвигу от Тебе силу и крепость им подаждь, и молитвами их даруй ми оставление грехов.

*

Спаси, Господи, и помилуй старцы и юныя, нищыя и сироты, и вдовицы, и сущыя в болезни и в печалех, бедах же и скорбех, обстояниих и пленениих, темницах же и заточениих: изряднее же в гонениих Тебе ради, и веры православныя, от язык безбожных, от отступник, и от еретиков, сущыя рабы Твоя: и помяни я, посети, и укрепи, утеши, и вскоре силою Твоею ослабу, свободу и избаву им подаждь.

*

Спаси, Господи, и помилуй благотворящыя нам, милующыя и питающыя нас, давшыя нам милостыню, и заповедавшыя нам недостойным  молитися о них, и упокоевающыя нас: и сотвори милость Твою с ними, даруя им вся, яже ко спасению прошения, и вечных благ восприятие.

*

Спаси, Господи, и помилуй посланныя в службу, путешествующыя отцы и братию нашу, и сестры, и вся православныя христианы.

*

Спаси, Господи, и помилуй, ихже аз безумием моим соблазних, и от пути спасительнаго отвратих, к делом злым и неподобным приведох: божественным Твоим промыслом, к пути спасения паки возврати.

*

Спаси, Господи, и помилуй ненавидящыя и обидящыя мя, и творящыя ми пакости, и не остави их погибнути мене ради грешнаго.

*

Отступившыя от православныя веры, и погибельными ересьми ослепленныя, светом Твоего познания просвети, и святей Твоей апостольстей соборней Церкви причти.

*

Богохульную власть вскоре испровержи, и правоверным подаждь: правоверие же утверди, и воздвигни рог христианский, и низпосли на нас милости Твоя богатыя.

*
« Последнее редактирование: 09.02.2018, 16:46:00 от иеромонах Дионисий »
Записан
Богу нашему слава. Аминь.

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 561
  • Вероисповедание:
    Православный христианин
  • В Дмитриевском храме
    • WWW
(продолжение)

Помяни, Господи, от жития сего отшедшыя правоверныя цари и царицы, благоверныя князи и княгини, святейшыя патриархи, преосвященныя митрополиты, архиепископы и епископы православныя, во иерейском же и в притче церковном, и иноческом чине Тебе послужившыя, и блаженныя ктиторы святыя обители сея, и в вечных Твоих селениих со святыми упокой.

*

Помяни, Господи, души усопших рабов Твоих, родителей моих, ..., и всех сродников по плоти: и прости их вся согрешения вольная и невольная, даруя им царствие и причастие вечных Твоих благих, и Твоея безконечныя и блаженныя жизни наслаждение.

*

Помяни, Господи, и вся в надежди воскресения и жизни вечныя, усопшыя отцы и братию нашу и сестры, и зде лежащыя и повсюду православныя христианы, и со святыми Твоими, идеже присещает свет лица Твоего, всели, и нас помилуй, яко благ и человеколюбец, аминь.

*

Подаждь, Господи, оставление грехов всем, прежде отшедшим в вере и надежди воскресения, отцем, братиям и сестрам нашым, и сотвори им вечную память.

**
Записан
Богу нашему слава. Аминь.

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 561
  • Вероисповедание:
    Православный христианин
  • В Дмитриевском храме
    • WWW
мк.1. Умное делание и Евангелие (1002)

мк1:1 Зачало Евангелиа Иисуса Христа, Сына Божия,
мк1:2 якоже есть писано во пророцех: се, аз посылаю ангела моего пред лицем твоим, иже уготовит путь твой пред тобою.
мк1:3 Глас вопиющаго в пустыни: уготовайте путь Господень, правы творите стези его.
мк1:4 Бысть иоанн крестяй в пустыни и проповедая крещение покаяния во отпущение грехов.
мк1:5 И исхождаше к нему вся иудейская страна и Иерусалимляне: и крещахуся вси во иордане реце от него, исповедающе грехи своя.
мк1:6 Бе же иоанн оболчен власы велблужди, и пояс усмен о чреслех его, и ядый акриды и мед дивий.
мк1:7 И проповедаше, глаголя: грядет креплий мене вслед мене, емуже несмь достоин преклонься разрешити ремень сапог его:
мк1:8 аз убо крестих вы водою: той же крестит вы Духом святым.

мк1:9 И бысть во онех днех, прииде Иисус от назарета галилейскаго и крестися от иоанна во иордане.
мк1:10 И абие восходя от воды, виде разводящася небеса и Духа яко голубя, сходяща нань.
мк1:11 И глас бысть с небесе: ты еси Сын мой возлюбленный, о немже благоволих.

мк1:12 И абие Дух изведе его в пустыню.
мк1:13 И бе ту в пустыни дний четыредесять, искушаемь сатаною, и бе со зверьми: и ангели служаху ему.

мк1:14 По предании же иоаннове, прииде Иисус в галилею, проповедая Евангелие Царствия Божия
мк1:15 и глаголя, яко исполнися время и приближися Царствие Божие: покайтеся и веруйте во Евангелие.

мк1:16 Ходя же при мори галилейстем, виде симона и андреа брата (того) симона, вметающа мрежи в море: беста бо рыбаря.
мк1:17 И рече има Иисус: приидита вслед мене, и сотворю вас быти ловца человеком.
мк1:18 И абие оставльша мрежи своя, по нем идоста.
мк1:19 И прешед мало оттуду, узре иакова зеведеова и иоанна брата его, и та в корабли строяща мрежа:
мк1:20 и абие воззва я. И оставльша отца своего зеведеа в корабли с наемники, по нем идоста.

мк1:21 И внидоша в капернаум: и абие в субботы вшед в сонмище, учаше.
мк1:22 И дивляхуся о учении его: бе бо учя их яко власть имый, и не яко книжницы.
мк1:23 И бе в сонмищи их человек в дусе нечисте, и воззва,
мк1:24 глаголя: остави, что нам и тебе, Иисусе назарянине? пришел еси погубити нас: вем тя, кто еси, святый Божий.
мк1:25 И запрети ему Иисус, глаголя: умолчи и изыди из него.
мк1:26 И стрясе его дух нечистый, и возопи гласом великим, и изыде из него.
мк1:27 И ужасошася вси, якоже стязатися им к себе, глаголющым: что есть сие? (и) что учение новое сие, яко по области и духовом нечистым велит, и послушают его?
мк1:28 Изыде же слух его абие во всю страну галилейску.

мк1:29 И абие из сонмища изшедше, приидоша в дом симонов и андреов со иаковом и иоанном.
мк1:30 Теща же симонова лежаше огнем жегома: и абие глаголаша ему о ней.
мк1:31 И приступль воздвиже ю, емь за руку ея: и остави ю огнь абие, и служаше им.

мк1:32 Позде же бывшу, егда захождаше солнце, приношаху к нему вся недужныя и бесныя.
мк1:33 И бе весь град собрался к дверем.
мк1:34 И изцели многи зле страждущыя различными недуги: и бесы многи изгна, и не оставляше глаголати бесы, яко ведяху его Христа суща.

мк1:35 И утро, нощи сущей зело, востав изыде, и иде в пусто место, и ту молитву деяше.
мк1:36 И гнаша его симон и иже с ним:
мк1:37 и обретше его, глаголаша ему, яко вси тебе ищут.
мк1:38 И глагола им: идем в ближния веси и грады, да и тамо проповем: на сие бо изыдох.
мк1:39 И бе проповедая на сонмищих их, во всей галилеи, и бесы изгоня.

Записан
Богу нашему слава. Аминь.

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 561
  • Вероисповедание:
    Православный христианин
  • В Дмитриевском храме
    • WWW
(продолжение)

мк1:40 И прииде к нему прокажен, моля его и на колену припадая пред ним, и глаголя ему, яко, аще хощеши, можеши мя очистити.
мк1:41 Иисус же милосердовав, простер руку, коснуся его, и глагола ему: хощу, очистися.
мк1:42 И рекшу ему, абие отиде от него прокажение, и чист бысть.
мк1:43 И запрещь ему, абие изгна его:
мк1:44 и глагола ему: блюди, ни комуже ничесоже рцы: но шед покажися иерееви и принеси за очищение твое, яже повеле моисей, во свидетелство им.
мк1:45 Он же изшед начат проповедати много и проносити слово, якоже ктому не мощи ему яве во град внити: но вне в пустых местех бе. И прихождаху к нему отвсюду.


*

Когда в этот раз читал евангелие, заметил, что содержание первой главы отчасти напоминает «умное делание»

Мне показалось интересным соотнести составляющие умного делания с евангельскими событиями.

*

Евангельский текст разделен мной на части, смыслы которых, как мне кажется, говорят об умном делании.

**
Записан
Богу нашему слава. Аминь.

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 561
  • Вероисповедание:
    Православный христианин
  • В Дмитриевском храме
    • WWW
(1002-1)

мк1:1 Зачало Евангелиа Иисуса Христа, Сына Божия,
мк1:2 якоже есть писано во пророцех: се, аз посылаю ангела моего пред лицем твоим, иже уготовит путь твой пред тобою.
мк1:3 Глас вопиющаго в пустыни: уготовайте путь Господень, правы творите стези его.
мк1:4 Бысть иоанн крестяй в пустыни и проповедая крещение покаяния во отпущение грехов.
мк1:5 И исхождаше к нему вся иудейская страна и Иерусалимляне: и крещахуся вси во иордане реце от него, исповедающе грехи своя.
мк1:6 Бе же иоанн оболчен власы велблужди, и пояс усмен о чреслех его, и ядый акриды и мед дивий.
мк1:7 И проповедаше, глаголя: грядет креплий мене вслед мене, емуже несмь достоин преклонься разрешити ремень сапог его:
мк1:8 аз убо крестих вы водою: той же крестит вы Духом святым.


*

Человек есть разумный дух, который является в подлежащем чувствам (мыслях, словах, делах, мировоззрении, расположениях сердца).

Первое (дух) есть источник второго, а во втором (явлении дел) можно созерцать первое.

*

Человеку удобно наблюдать подлежащее чувствам и менее удобно наблюдать духовное.

Большая часть людей или вовсе не верит в духовное (саддукеи) или пренебрегает им (фарисеи).

Чтобы обрести спасение, человеку непременно следует понимать свое духовное устроение и упражняться в нем.

Таких людей бывает мало (не бойся малое стадо), но, думаю, спасение именно для них (яко благоволи Отец дати вам Царство).

*

Не понимающие духовного часто бывают агрессивны, когда им говорят о духовном, хотя могли бы научиться.

Бог независтно открыт всем желающим. Все возможно Ему и в Него верующим.

**
Записан
Богу нашему слава. Аминь.

Ксана

  • Учетная запись удалена пользователем
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 12 104
  • Вероисповедание:
    православная христианка
мк1:44 и глагола ему: блюди, ни комуже ничесоже рцы: но шед покажися иерееви и принеси за очищение твое, яже повеле моисей, во свидетелство им.

Что означает в плане умного делания повление "шед покажися иерееви и принеси за очищение твое... во свидетельство им"?
Записан
Евангельская Любовь не осуждает брата за отсутствие у него оной, но покрывает собою недуг этого брата

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 561
  • Вероисповедание:
    Православный христианин
  • В Дмитриевском храме
    • WWW
Что означает в плане умного делания повление "шед покажися иерееви и принеси за очищение твое... во свидетельство им"?

Ксана, обратил внимание на то, что у тебя странное вероисповедание: "РПЦ"

Решил поправить собственное.

**
« Последнее редактирование: 11.02.2018, 05:58:00 от иеромонах Дионисий »
Записан
Богу нашему слава. Аминь.

Сергей Лонский

  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 21 160
  • Вероисповедание:
    православный
Ксана, обратил внимание на то, что у тебя странное вероисповедание: "РПЦ"

Решил поправить собственное.

**

 :))
Записан
Душá нáша я́ко пти́ца избáвися от­ сѣ́ти ловя́щихъ: сѣ́ть сокруши́ся, и мы́ избáвлени бы́хомъ.
Пóмощь нáша во и́мя Гóспода, сотвóршаго нéбо и зéмлю. Пс.123:7-8

иеромонах Дионисий

  • Священник
  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 2 561
  • Вероисповедание:
    Православный христианин
  • В Дмитриевском храме
    • WWW
Исх.4.1-5.  Простри руку и ими за хвост

исх4:1 Отвеща же моисей и рече: аще не уверуют ми, ниже послушают гласа моего, рекут бо, яко не явися тебе Бог, что реку к ним?
исх4:2 И рече к нему Господь: что сие есть в руце твоей? Он же рече: жезл.
исх4:3 И рече: поверзи его на землю. И верже и на землю, и бысть змий: и отбеже моисей от него.
исх4:4 И рече Господь к моисею: простри руку и ими за хвост. Простер убо руку, взя за хвост, и бысть жезл в руце его.
исх4:5 Да уверуют ти, яко явися тебе Господь Бог отец твоих, Бог авраамов и Бог исааков и Бог иаковль.


*

У отцов встречается мысль, о том, что жезл есть образ несения креста или подвижничества.

«Нести крест» (подвизаться) можно по-разному. Соответственно тому, как понимаем и научены.

*

Если мы хотим, чтобы наше слово убеждало, то нам следует самим соблюдать все то, чему учим (простри руку и ими за хвост. Простер убо руку, взя за хвост, и бысть жезл в руце его).

То есть, если ты постник, то можешь учить посту, если молитвенник — молитве.

Если же мы учим тому, что сами не соблюдаем, то наши слова не убеждают, но соблазняют (И рече: поверзи его на землю. И верже и на землю, и бысть змий: и отбеже моисей от него)

*

Самое совершенное подвижничество видим в образе распятого на Кресте Христа.

Разум подражающего Ему подвижника (руки) твердо пребывает в небесном, а делание (ноги) исполнено любовью и милостью.

**
Записан
Богу нашему слава. Аминь.
Страниц: 1 ... 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 ... 103   Вверх
 

Страница сгенерирована за 0.327 секунд. Запросов: 19.



Рейтинг@Mail.ru

Поддержка сайта - Кинетика